وب سایت رسمی دیوید جونز ایران

به وب سایت رسمی دیوید جونز ایران خوش آمدید !

شناخت ترکیب‌های رنگی ترند بهار و تابستان 1402

در بلاگ / مد و استایل

در فصل‌های بهار و تابستان، ترندهای صنعت مد با رنگ‌های شاد، پویا، و الهام گرفته از طبیعت جلوه می‌کنند. چکیده هفته مد پاریس، میلان، لندن و نیویورک حاکی از ترند شدن پالت‌های رنگارنگ و خیره کننده در بهار و تابستان پیش رو است. در این مقاله از دیوید جونز، به برخی از ترکیب های رنگی پر کاربرد و جذاب در بهار و تابستان امسال اشاره می‌کنیم:

1- ترکیب رنگی گلبهی و صورتی مات: لطیف اما بانشاط رنگ گلبهی، بازتاب شدیدی داشته و سمبل انرژی است، در حالی که رنگ صورتی مات، حس آرامش و ظرافت را به استایل منتقل می‌کند. شما می‌توانید از این دو رنگ در استایل خود به زیبایی بهره ببرید. به عنوان مثال، می‌توانید یک شلوار گلبهی را با یک شومیز یا کت صورتی، ست کنید. و یا همچنین یک لباس گلبهی روشن را به همراه ست کیف و کفش صورتی بپوشید. این ترکیب رنگ‌ مدرن، شما را از اکثریت افراد که علاقه به پوشیدن رنگ‌های بیسیک دارند، متمایز می‌کند.

شناخت ترکیب‌های رنگی ترند بهار و تابستان 1402

2- ترکیب رنگی کاراملی و نارنجی: القای گرمای طبیعت رنگ کاراملی به طور کلی با گرما و طبیعت گیاهی سازگاری دارد و نارنجی نیز نماد روشنایی، شادی و پویایی است. شما می‌توانید از این ترکیب رنگ در جزئیات استایلتان استفاده کنید. برای مثال یک کت بهاره به رنگ کاراملی بپوشید که یقه و یا دکمه‌های نارنجی دارد. این کار باعث می‌شود که جزئیات لباس بیشتر به چشم بیاید و ترکیب رنگ‌ها بهتر مشخص شود. همچنین، یک کیف کاراملی با یک جفت کفش نارنجی می‌تواند به استایلی تبدیل شود که هر جایی که بروید، می‌تواند نظر همه را به خود جلب کند.

شناخت ترکیب‌های رنگی ترند بهار و تابستان 1402

3- ترکیب رنگی سبز و آبی اقیانوسی: حس خوب تازگی ترکیب سبز و آبی اقیانوسی، یکی دیگر از ترندهای بحث برانگیز امسال است. این ترکیب، یادآور حس آرامش و خنکی ملایم تابستانی شده که در لباس‌های خنک و آزاد مناسب این فصل بسیار دیده می‌شود. رنگ سبز، نشان دهنده طبیعت، زیبایی و شادابی است، در حالی که آبی، نماد آرامش، سکون و زیبایی دریاست. دیوید جونز به شما پیشنهاد می‌کند یک شلوار سبز را با کت بهاره آبی ست کنید و یا حتی می‌توانید یک پیراهن سبز روشن را با کیف آبی رنگ بپوشید. این دو رنگ حتی در استفاده از اکسسوری و جواهرات، به زیبایی با هم هارمونی ایجاد می‌کنند.

شناخت ترکیب‌های رنگی ترند بهار و تابستان 1402

4- ترکیب رنگی زرد و خاکستری: جذابیت انکارنشدنی ترکیب رنگ زرد و خاکستری در استایل بهار و تابستان، جذابیت و اعتماد به نفس را چاشنی استایل شما می‌کند. رنگ زرد، رنگی سرشار از حس زندگی بوده و خاکستری، نشان دهنده حس استحکام و قدرت است. بنابراین ترکیب این دو، جذابیت خیره کننده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. پیشنهاد دیوید جونز به شما عزیزان این است که یک کیف خاکستری را با یک روسری ساتن و یک جفت کفش زرد بپوشید. این ترکیب رنگ خاص، بیانگر سلیقه و توانایی شما در خلق یک استایل هیجان انگیز می‌باشد. برند دیوید جونز با ارائه تنوعی بی‌نظیر از کیف‌های زنانه، ساخت یک استایل خیره کننده را برای شما سهل و آسان می‌کند.

شناخت ترکیب‌های رنگی ترند بهار و تابستان 1402