وب سایت رسمی دیوید جونز ایران

به وب سایت رسمی دیوید جونز ایران خوش آمدید !

شناخت شخصیت افراد از روی مدل کیف

در بلاگ / مد و استایل

کیف مورد علاقه افراد در واقع بازتابی از نوع زندگی آن‌هاست. به طور کلی رنگ، مدل و سایز یک کیف پیامی از نوع شخصیت شما به دیگران می‌رساند. اگر کنجکاوید که رابطه بین کیف و شخصیت خودتان یا دیگران را متوجه شوید، همراه ما باشید. برای مثال اگر در کمد لباس شما بیشتر کیف‌های دوشی کراس‌بادی دیده می‌شود، احتمالا دست‌های شما همیشه پر است و وسایل زیادی به همراه دارید که همین موضوع، نشان دهنده سبک زندگی شلوغ و پرکار شماست. شما احتمالا اهل پیاده روی‌های طولانی و گردش‌های روزانه هستید. با دوستانتان زیاد قرار می‌گذارید و از معاشرت با افراد لذت می‌برید. اما اگر شما کیف کراس بادی را به سمت جلوی بدنتان می‌اندازید تا حدی نشان دهنده شخصیت خجالتی و حالت تدافعی شما دارد. اگر کیف‌های دستی با دسته‌های کوتاه جز جدا نشدنی استایل شما هستند، احتمالا سبک پوششی کلاسیک، رسمی و فوق العاده مرتبی دارید. شما یک خانم شیک و خوش سلیقه هستید که در کنار کیف‌های دستی، در کمد لباستان دست کم دو یا سه عدد کت بلیزر کوتاه و چند جفت کفش رسمی دیده می‌شود. خانم‌های علاقمند به این نوع سبک پوششی، افرادی هستند کمال‌گرا، جاه طلب و سخت کوش. افرادی که هر چیزی را که بازتابی از شخصیت منظم و پرتلاش آن‌ها باشد، در استایل خود می‌گنجانند‌. از طرف دیگر، از آنجایی که کیف دستی هرگز از مد نیافتاده و یک انتخاب امن محسوب می‌شود، خانم‌های محافظه کار به سراغ این کیف می‌روند.

شناخت شخصیت افراد از روی مدل کیف

اگر شما از طرفداران کوله پشتی هستید و برای هر موقعیتی یک کوله پشتی دارید، باید گفت که راحتی الویت شماست. کوله‌های دانشجویی، مسافرتی، محل کار و حتی کوهنوردی احتمالا از آیتم‌های کمد شما هستند. افرادی که کوله پشتی را به کیف‌های دستی یا دوشی معمول ترجیح می‌دهند، معمولا سبک پوششی اسپرت و فانتزی دارند. همین امر، نشانی از بازه سنی کم و یا کاراکتر شاد و سر زنده این افراد دارد.

شناخت شخصیت افراد از روی مدل کیف

اگر با کیف دستی کلاچ راحتید و انتخاب شماست، به شرکت در مهمانی و مراسمات متنوع علاقه دارید. از آنجایی که کیف کلاچ بند ندارد و باید آن را دائما در دست گرفت، افرادی که این کیف را انتخاب می‌کنند تا حد زیادی مراقب وسایل شخصی و شاید حتی مراقب عزیزانشان هستند؛ خانم‌هایی که در رها کردن متعلقاتشان مشکل دارند و به سختی دست از داشته‌هایشان می‌کشند. با این حال، اگر کیف کلاچ را دو دستی و در جلوی اندام در دست می‌گیرید، نشان از شخصیت خجالتی شما دارد ولی اگر با یک دست و کنار اندام خود کیف کلاچ را حمل می‌کنید، قاطع و با اعتماد به نفس هستید.

شناخت شخصیت افراد از روی مدل کیف