وب سایت رسمی دیوید جونز ایران

به وب سایت رسمی دیوید جونز ایران خوش آمدید !

انواع کیف دوشی در یک نگاه

در بلاگ / مد و استایل

این روزها تنوع در طراحی و ساخت کیف زنانه انتخاب را برای خانم ها راحت کرده. از زمانی که تعداد خانم های کارمند روز به روز بیشتر شد، تقاضا برای تولید کیف در بازار پوشاک بالا رفت. در این میان کیف های دوشی با سایز دلخواه و راحتی استفاده و همچنین کاربردی بودن در چشم خانم‌های کارمند محبوبیت زیادی پیدا کردند. بیش از یک قرن است که خانم ها برای یک استایل خیره کننده و در عین حال راحت از کیف دوشی استفاده می‌کنند. از آنجایی که کیف دوشی در زندگی روزمره کاربرد زیادی دارد، جز واجبات کمد لباس خانم‌ها است. در حالی که بعضی خانم‌ها برای مناسبت‌ها و فصول مختلف کیف‌های متنوعی خریداری می‌کنند، برخی دیگر ممکن است به سادگی یک کیف همه کاره بخرند. کیف‌های دوشی چند منظوره اغلب از متریال قوی ساخته می‌شوند و برای استفاده روزانه و مداوم طراحی شده‌اند که آن‌ها را مقرون به صرفه و ماندگار می‌کند. برای این که یک کیف تکمیل کننده استایل شما باشد ترجیحا کیفی متناسب با تایپ اندامی خودتان انتخاب کنید. خانم‌های ریزجثه بهتر است سراغ کیف‌های کوچک بروند، در حالی که خانم‌های درشت اندام می‌توانند کیف‌های بزرگ‌‌تری را در نظر بگیرند.

انواع کیف دوشی در یک نگاه

انواع بند در کیف دوشی: این کیف‌ها با دو مدل بند ساخته می‌شوند: بند قابل تنظیم و بند غیرقابل تنظیم کیف زنانه با بند قابل تنظیم این امکان را به شما می‌دهد که متناسب با استفاده و نیازتان قد کیف را تنظیم کنید. کیف‌هایی که بند قابل تنظیم ندارند معمولا طراحی و شکل رسمی‌تری دارند و برای استفاده راحت‌تر، مطابق با اندازه استاندارد ساخته می‌شوند. مزایای کیف‌ دوشی: 1- بند بلند: در بین ویژگی‌های کیف دوشی شاید مهم‌ترین مورد بند بلندی است که هم به استایل شما قامت می‌دهد و هم انتخابی بسیار راحت برای استفاده روزانه است. 2- طراحی کاربردی: یکی دیگر از نکات مهم کاربردی بودن کیف دوشی است. این مدل کیف‌ها اغلب در ابعادی طراحی می‌شوند که وسایل زیادی را می‌توانند جا دهند. همچنین این کیف دست شما را برای حمل و مدیریت راحت تر وسایل آزاد می‌گذارد. 3- تنوع در مدل و طراحی: این مدل کیف در هزاران طرح و مدل مانند انواع اشکال هندسی همچون مربع، مستطیل و حتی دایره ساخته می‌شود. 4- در عین راحتی، شیک و لوکس هستند: صرف نظر از ابعاد و سایز، این نوع از کیف‌ها بسیار ظریف و شیک هستند و بنابراین می‌توانند حسی از ظرافت زنانه ارائه دهند که استایل شما را تماشایی می‌کند. بیش از ده مدل متفاوت کیف دوشی وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

تت بگ: تت بگ یک کیف همه کاره است که خانم‌ها در همه سنین از این آن استفاده می‌کنند. برای دسترسی راحت فقط با یک دکمه مگنتی بسته می‌شود و زیپ ندارد. برای کسانی که زیاد رفت و آمد می‌کنند و وسایل مختلفی به همراه دارند بهترین انتخاب است.

انواع کیف دوشی در یک نگاه

کراس بادی: اگر به دنبال یک کیف شیک و ترندی و در عین حال فوق العاده راحت هستید کراس‌بادی مناسب شماست. بند بلند و قابل تنظیم این کیف برای این طراحی شده که بدون درگیر شدن دست، آن را به صورت اریب روی بدن بیندازید. کاربردی‌ترین کیف برای پیاده روی‌های طولانی، سفر و گردش است.

انواع کیف دوشی در یک نگاه

کیف هوبو: اسم این کیف برگرفته از کارگران بی‌خانمان مهاجر در آمریکا بود که برای نگهداری از وسایلشان از کیسه‌های پارچه‌ای شلخته و نامرتب استفاده می‌کردند. دنیای مد از این قشر جامعه برای دیزاین کیف الهام گرفت و اسم آن را کیف هوبو گذاشت. کیف هوبو از پارچه‌های لخت و بی قواره که ساختار محکمی ندارند ساخته می‌شود.

انواع کیف دوشی در یک نگاه

کیف پستچی(مسنجر): این کیف همان‌طور که از اسمش پیداست در ابتدا برای راحتی پستچی ها طراحی شد. شکل مستطیلی و سایز تقریبا بزرگ این کیف دلیلی بر محبوبیت آن بین زنان و مردان شاغل شد. کیف های مسنجر یک بند شانه‌ای پهن دارند که می توان آن را روی بدن به صورت یک طرفه انداخت.

انواع کیف دوشی در یک نگاه

کیف سبدی(باکت): کیف های سبدی از جمله کیف‌های دوشی ترندی با طراحی بسیار خلاقانه و مدرن هستند. کیف سبدی معمولا یک بند شانه‌ای قابل تنظیم دارد بنابراین هم می‌توان از آن به عنوان یک کیف دوشی استفاده کرد و یا مثل کیف کراس بادی به صورت یک طرفه انداخت.

انواع کیف دوشی در یک نگاه

کیف کتابی(کلاچ): کیف کلاچ یک کیف کلاسیک به تمام عیار است. این کیف‌های کوچک معمولا بدون بند در دست گرفته می‌شود اما در واقع جز کیف‌های دوشی محسوب می‌شوند چون همیشه یک بند زنجیری ظریف همراه آن‌ها هست. کیف‌های کتابی از قرن‌ها پیش نماد تجمل و وقار بودند به همین دلیل در عصر حال هم خانم‌ها در مجالس و مهمانی‌های مجلل کیف کتابی می‌پوشند.

انواع کیف دوشی در یک نگاه

کیف کالج: کیف کالجی یک کیف دوشی با دیزان اسپرت است برای همین هم مورد استفاده خانم‌هاست و هم آقایان. سال‌هاست که مردم از این کیف برای دانشگاه، محل کار و حتی در مواقعی باشگاه استفاده می‌کنند. این کیف‌ها بسیار راحت و با کاربردهای فراوان هستند برای همین این روزها شاهد ترند شدن آن هستیم. کیف ستچل: کیف ستچل احتمالا نوستالژی ترین کیف دوشی است. این کیف در ابتدا با هدف حمل کتاب مختص دانشجوها طراحی شد. ستچل ها هم مانند کیف های کراس بادی ب صورت یک طرفه پوشیده می‌شوند. شکل ساده این کیف آن را به یک وسیله جانبی ایده آل برای حمل وسایل تبدیل می کند و این باعث شده است که در طول تاریخ برای اهداف مختلف مفید باشد. کیف‌های ستچل گاها به کیف‌های سامسونت شباهت دارند.