وب سایت رسمی دیوید جونز ایران

به وب سایت رسمی دیوید جونز ایران خوش آمدید !

مراسم مت گالا و مهمانان سرشناسش

در بلاگ / اخبار دنیای مد

مراسم Met Gala، بزرگترین و جذاب‌ترین رویداد مد و فشن در جهان است. این مراسم سالانه در موزه متروپولیتن نیویورک برگزار شده و بیش از یک دهه است که سلبریتی‌های موفق دنیا در این مراسم شرکت می‌کنند. مهم‌ترین اتفاق Met Gala، طراحی و پوشیدن لباس‌های شگفت‌انگیز و خارق‌العاده توسط ستارگان و اعضای برجسته صنعت مد و هنر است. هر ساله، تم مراسم از حدود دو ماه قبل تعیین می‌شود و شرکت‌کنندگان موظف به رعایت آن هستند. تم مراسم امسال به دلیل ادای احترام به کارل لاگرفلد، دیزاینر معروف شنل، الهام گرفته از سبک و محصولات خاص این طراح می‌باشد. مهمانان می‌توانند از آرشیو کالکشن‌های این طراح معروف که اغلب به برندهای شنل، بالمین و فندی تعلق دارد، لباس خودشان را انتخاب کنند.

مراسم مت گالا و مهمانان سرشناسش

هرساله سلبریتی‌های مختلفی، آنا وینتور، گرداننده‌ی این مراسم را برای میزبانی همراهی می‌کنند و امسال نیز در کنار او، دوا لیپا، راجر فدرر و پنلوپه کروز میزبانی این مراسم را بر عهده دارند.

مراسم مت گالا و مهمانان سرشناسش

با وجود اینکه تا ساعاتی قبل از شروع مراسم، لیست مهمانان به صورت رسمی منتشر نمی‌شود، تا حد زیادی می‌توان اسامی مهمانان را پیش بینی کرد. به طور معمول موفق ترین خواننده ها، مدل‌ها، بازیگران و ورزشکاران در سال‌های پیشین در مت گالا حضور می‌یابند. با اینکه این مراسم در ابتدا با هدف جمع آوری کمک‌های مالی برای انستیتیوهای طراحی لباس برگزار می‌شد، در طی سال‌ها با تغییراتی که در زمینه‌ی مد و فشن به وجود آمد، حال و هوای مت گالا نیز تغییر کرد و از یک خیریه‌ی معمولی به یکی از باشکوه‌ترین مهمانی‌های دنیا تبدیل شد. همچنین طی دو دهه گذشته با اضافه شدن افراد مشهوری چون لیدی گاگا، ریانا، خواهران حدید، خانواده‌ی کارداشیان و ... محبوبیت و شهرت مت گالا نیز در سراسر دنیا گسترش یافت.

مراسم مت گالا و مهمانان سرشناسش