وب سایت رسمی دیوید جونز ایران

به وب سایت رسمی دیوید جونز ایران خوش آمدید !

انواع پارچه‌ها در تولید کیف

در بلاگ / نگهداری و استفاده

کیف زنانه از گذشته تا کنون، به لحاظ طراحی و نوع پارچه دچار تحولات زیادی شده و با توجه به پیشرفت‌ تکنولوژی، برندها از متریال‌ مختلفی برای تولید کیف استفاده می‌کنند. به همین دلیل، علاوه بر ظاهر کیف، جنس پارچه‌ی آن نیز هنگام خرید و انتخاب بسیار اهمیت دارد. و ما در این مقاله از وبلاگ دیوید جونز ، به بررسی انواع پارچه‌های مورد استفاده در تولید انواع کیف زنانه می‌پردازیم. پارچه حصیری پارچه حصیری در واقع مجموعه‌ای از نخ‌های به هم بافته شده است که از الیاف طبیعی، مصنوعی یا ترکیبی از این دو ساخته شده‌. طراحان مد و فشن از پارچه‌های حصیری ریزبافت و درشت‌بافت برای ایجاد تنوع در کالکشن‌های بهار و تابستان، بهره می‌برند. از آنجایی که کیف‌های حصیری جز ترندهای جذاب فصل بهار و تابستان محسوب می‌شوند، برند دیوید جونز به شما خانم‌های علاقمند به مد و فشن پیشنهاد می‌کند که یک کیف ترندی و شیک حصیری برای بهار و تابستان 1402 تهیه کنید.

انواع پارچه‌ها در تولید کیف

پارچه نخی پارچه‌های نخی که از الیاف پنبه یا کتان ساخته می‌شوند، از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردارند؛ بنابراین پارچه محبوب طراحان برای تولید کیف‌های راحت و مناسب برای استفاده روزانه است. این نوع پارچه به دلیل استفاده از مواد اولیه طبیعی و فرایند تولید زمان‌بر، قیمت نسبتاً بالایی دارد. از کاربردهای پارچه‌‌‌ی نخی می‌توان به تولید تت بگ‌ها و کیف‌های مخصوص خرید اشاره کرد که اتفاقا در سال‌های اخیر، بسیار محبوب بوده‌اند.

انواع پارچه‌ها در تولید کیف

الیاف نایلونی نایلون که اولین بار به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای ابریشم ساخته شد، از دیگر انواع پارچه‌ها در صنعت کیف محسوب می‌شود. با انتخاب کیف‌های نایلونی در عین اینکه هزینه معقولی بابت کیف می‌پردازید، شیک و خوش پوش به نظر می‌رسید. مزیت پارچه‌های نایلونی این است که بدون هیچ آسیبی وزن زیادی را تحمل می‌کنند و به همین دلیل، چروکیده یا پوست پوست نمی‌شوند.

انواع پارچه‌ها در تولید کیف

چرم گیاهی بسیاری از مردم چرم گیاهی را با چرم "پلی استر" اشتباه می‌گیرند در صورتی که این دو کاملا متفاوت هستند. چرم گیاهی به دسته‌ای از چرم گفته می‌شود که بدون ظلم به حیوانات و در آگاهی زیست محیطی تولید می‌شود. از رایج‌ترین چرم‌های گیاهی می‌توان به پیناتکس و چرم دانه‌دار به نام چرم روغنی بیوپلی اشاره کنیم. چرم گیاهی در بین تولیدکنندگان محبوبیت زیادی دارد؛ چرا که در عین دوام و زیبایی، قیمت معقولی دارد.

انواع پارچه‌ها در تولید کیف